Måste tillägna ett inlägg till Sara

Detta kommer säkert låta som åriondenas fjäskinlägg; men jag är helt ärlig och måste bara få skriva detta.
Sara betyder nog mer för mig än vad hon, och ni tror. Jag har aldrig träffat Sara, jag har aldrig pratat med Sara, men hon är så himla underbar och omtänksam.
Jag brukar inte bara så lätt att "imponera" på, har ganska svårt för att öppna mig och jag har inte så många vänner när det gäller just hästarna.
Sara är precis som mig, vi tänker lika och har samma syn på ridningen och hästarna och ja, det mesta.
Hon vill altid hjälpa såfort jag får ett problem, vilket är typ alltid, men ändå. Hon har alltid ett tips, en förklaring eller en allmän lösning.
Du förstår inte hur mycket jag lärt mig bara av att läsa allt du skrivit, och främst av allt har du fått mig att se på ridningen på ett annat sätt.
Jag har blivit mer seriös och mogen än jag var innan, rider på ett mycket mer seriösare sätt och vill hela tiden bli bättre.
Tack vare dig Sara!

Jag längtar verkligen tills vi träffas, jag kommer antagligen kackla på om allt och ingenting, men det ska bli sjuukt kul, och jag hoppas du förstår vad jag menar med det här inlägget :)

Jag känner mig så dum son inte ger dig något, men säg bara till så fort det är något, I'll be there for u! :]






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0