Mål till Åsarna

Sitter och äter omelett och vi ska alldeles strax åka i väg mot Åsarna!
Men först tänkte jag skriva lite mer "ordentliga" mål.

Yankee


* Att hålla honom eftergiven och hålla takten i dressyren

* Att rida på två och ha honom ganska tillbaka i hoppningen

* Att galoppera lugnt och kontrollerat i terrängen och försöka rida på två


Mai

* Att försöka ha henne eftergiven i sidorna i dressyren, och att se till att hon är framme för skänkeln

* Bara låta henne flyta på i hoppningen och ha en låg och mjuk hand

* I terrängen, hålla stenhård kontroll och skritta ner i vattnet.



Jag

* Hålla humöret och fokusen uppe hela tiden även om det inte känns bra

* Fokusera under varje ritt och verkligen ha målen i bakhuvudet

* Rida på känsla och släppa av alla förväntningar och tankar i starten




Så, det var väl det då!
Jag känner mig lite halvt dåligt förberedd, men det löser sig nog.
Så ni får önska oss lycka till, jag återkommer med resultat på söndag ;)



Kommentarer
Postat av: RebeckaLodiin

Gillar att du verkligen tänker efter och sätter upp mål, tummen upp för det ! (Y) :)

2011-09-17 @ 13:45:22
URL: http://rebeckalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0