Jag lever!

Hej på er! Nu är jag tillbaka efter några dagar, tid till dator har inte funnits ..
Idag har jag blivit förskyld *yay*, eller inte. Red Pm igår, i tisdags och i söndags, idag blir det ju ingen ridning då .. Blir hemma imorgon, så jag kanske rider på kvällen, om jag känner mig bra. :)
Tänkte även klargöra en sak :)
Bara för att jag inte skriver om varjevarje gång som jag rider, så betyder inte det att jag kanske inte rider en gång på en vecka, det betyder heller inte att det gått dåligt.
Jag rider nästan varje dag, men jag gillar inte att skriva om det, fråga mig inte varför, för det vet jag inte.
Jag drar ändå på mig själv lite att ni uppfattar det som att jag bara har tankar, men inga handlingar sker. Det kan jag förstå eftersom jag nästan aldrig skriver särskilt mycket om det, jag är för lat och jag tycker det är så himla tråkigt att skriva nästintill samma varje dag ..
Det finns ingenting jag skäms över, och det ska ni veta!
Att ni fortfarande inte kan släppa att jag aldrig får hästprylar som jag redan har, kan jag inte göra något åt. Då menar jag schabrak, hjälm, stövlar osv.
Det får jag köpa själv sålänge jag verkligen inte behöver det för att det är trasigt eller nåt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0