Hola

Hejsan allesammans, nu har jag en sekund över ;)

Jag hade faktiskt tänkt blogga i går kväll, men då hade ju såklart datorn, teven, iPaden pajat och bara för att routern inte ville vara utanför så gick den också sönder.
Jippie, missade både Grey's Anatomy och ett antal andra bra teveprogram...



Men om ni ville veta så har jag börjat rida Kerrie, och jag ska alldeles strax ut i regnet och låta henne svettas lite.
Duktig och fin är hon i alla fall :D
Hörs kanske kanske kanske lite senare om hur det gick, men högst troligen inte.
Aja, bara så ni vet att jag lever ;)

I morgon så SKA jag uppdatera, det har jag bestämt mig för!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin blogg ni har , älskar eran header! :)

2011-09-22 @ 17:00:55
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0