Hemma

Nu är jag hemma efter en lång dag spenderad på Näset.
Reslutatet är väl inget att jubla över, men jag gjorde mitt bästa och hon hade en dålig dag ..
Sara red i LCn och hon red henne superbra! Dock blev hon tvärtjurig på banan och vägrade ut sig. Sara får gärna skriva mer om vad hon tyckte osv. :D
Sedan åkte mamma, pappa och Pärlan hem och jag stannade kvar med Sara, wiho :) Det var superkul att få prata och lära känna Sara lite mer, också fick jag ju rida Mai, oooh så fin ponny, smått kär .. hehe ;)
Bara skritta och trava, men det var jättekul.
Sen blev jag mer som en hästskötare åt Sara och filmare, haha :)
Jag hade i alla fall jätteroligt idag, och jag gräver inte ner mig allt för mycket för att vi vägrade ut oss.
Juste, mamma och Saras mamma pratade och bestämde att jag ska komma upp till de någon helg eller nåt, vilket gillllas :D





Kommentarer
Postat av: Louise

Vad kul! :D

2011-09-24 @ 20:33:00
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0