Helgen

Planen för helgen ser ut så här:

Fredag
Åker till Näset direkt efter skolan med mamma, Yankisen och Mai i bussen. Väl där träffar vi Unni och Ingrid, installerar oss i förläggningen, fixar och kanske kolla rpå lite lektioner.
På kvällen så ska vi rida hästarna, jag ska prova Mulle och Unni Mai. Blir nog bara lite småtrimning, och kanske något skutt då.

Lördag

TEDTRÄNING :D
Rider Yankee i första gruppen  kl 11, och sen rider jag Mulle i den andra.
Efter det blir det Birsta och köpa lite nödvändigheter, så som sadelöverdrag, putsgrejer, lite nya kläder och så.
Om träningarna fortfarande håller på när vi kommer hem så lär vi absolut kolla och hjälpa till nere i ridhuset.

Söndag

Rider tidigare i dag, tror det är runt 8.
Båda hästarna i dag igen, blir med all säkerhet banhoppning så jag tänkte prova någon bana på 110 om Yankee känns bra. Mulle lär jag väl bara fortsätta känna in mig på, ska bli riktigt spännande ;)



Sen bär det av hemåt igen, men då utan Mai och med en helt ny ponny i bussen!
Fast jag tror att det blir riktigt bra med Mulle, jag kommer nog att lära mig väldigt mycket.

Men nog kommer jag sakna Maisan lite :P




Kommentarer
Postat av: Louise

Vad maffig mulle är!

2011-10-03 @ 11:35:28
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0