Hatar Bortförklaringar

Allt oftare, när jag sitter och kollar bloggar så ser jag de så lägger upp videoklipp, eller flera bilder från dagens ridpass alltid skyller ifrån sig.
Om det tillexempel är en film från den dagen också läser man texten under så står det typ;

Hade jätteont i ryggen idag så jag sitter i jättedålig balans, också suger mina stövlar så jag för inget stöd på benen. Hittade inte mitt fina schbrak så därför tog jag ett jättefult, och min häst har stått två dagar så den var jättepigg och ville inte gå i form. ;)

Asså hallå, tycker inte ens du att du rider fint på den filmen, så tycker nog inte andra det heller, och då får man elaka kommentarer.
Skriver man sådär blir jag bara less och slutar läsa bloggen, haha xD Tycker det är så jäkla patetiskt och löjligt , och jag föröker verkligen inte att skylla ifrån mig.
Känns inte som jag gör det i alla fall :)
Vad tycker ni?
Bra/dåligt - rätt eller fel med bortförklaringar som är 2 mil långa om varför man sitter i lite stolsits på en film?

Kommentarer
Postat av: rebeckalodiin

Jag tycker bara bort förklaringar är dåliga, ja menar ibland kanske de är sant.

Att man kanske har ont i ryggen av någon anledning, eller att man har ett knä som verker eller så.

Men är det alltid samma tjat om och om igen blir man bara leds. Sedan kan de så klart vara en dålig dag man själv eller hästen har.

jag själv erkänner att jag inte har bra sitts, och jag kanske inte alltid håller tyglarna helt rätt eller hälarna rätt ner och Jesse kanske inte alltid går i form. Men träning ger ju resultat, så det är sådant man måste räkna med, att det inte alltid ser perfekt ut eller alltid gör det från början ! :)

2011-09-18 @ 12:44:25
URL: http://rebeckalodin.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag tycker det är så otroligt onödigt med bortförklaringar.. kommer inte på något mer att skriva. Det är bara iriiterande!

2011-09-18 @ 13:33:49
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0