Filmer från Wången

Som jag lovade, här kommer filmerna från Wången.

LC på Maisan:



Jättenöjd med den ritten, den blev väldigt mjuk och omkomplicerad. Blev ju till och med en vinst, även om jag inte red så snabbt ;)

LB på Yankee:



Här var jag också supernöjd, både med Yankee och min ridning, utom möjligen på de två sista hindren då jag blev lite väl galen :P
Men han hoppade riktigt bra och han börjar chilla ner lite, han överhoppar sig inte och han är helt bekväm på 1m höjder. Den här rundan kändes helt enkelt riktigt okomplicerad och det bådar gott inför nästa år, tycker jag ;)

LA på Mai:



Den här rundan var jag jättenöjd med precis efter, med tanke på att vi hade hoppat ett räcke som framhoppning (jättebra) och att jag bara red på känslan.
Men det ser verkligen inte vackert ut alltså x)
Jag har henne inte alls på hjälperna, vilket inte heller var meningen, men när hon inte är på hjälperna så ser det ut sådär.
Men jag startade inte något krig med henne utan höll handen låg och red helt enkelt rytmiskt om än inte så stiligt.

Så jag är faktiskt ändå riktigt nöjd med rundan, med tanke på hur det gick i Brunflo så är det här riktigt bra xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0