Dagens ridning

Dressyrträning stod på schemat i dag, det var den sista dressyrträningen på Mai dessutom :/
Men hon var väldigt fin i alla fall, vi tränade mycket förvänd galopp och att hålla koll på bakdel och framdel för att få henne lite mer rakriktad.
Väldigt avslappnad och i en riktigt fin form, så jag var väldigt nöjd!



En sak jag är mindre nöjd över är hur jag har följt månadsmålen nu i september. Jag har inte fokuserat på målen den senaste veckan och därmed inte blivit särskilt mycket bättre. Tråkigt men sant, jag hade verkligen inte tillräckligt med energi för att orka fixa med målen. Dessutom så kändes målen lite off, inte riktigt fokuserade på vad jag behövde träna på och inte särsilt relevanta. Alltså blev det bara fel att följa målen.
Men i oktober, eller de 3 veckor tills jag ska till Irland, så ska jag verkligen köra hårt med målen och min träning.

Och då jäklar ska jag hålla ut hela vägen och inte tröttna efter 2,5 vecka ;)
Men jag tänkte nog bara göra mål för mig själv i fortsättningen, annars blir det nog lite väl tidskrävande.
Jaja, hoppas på lite bättre resultat i ridningen i oktober. Hela september har jag varit lite trött och nere i varv, så nu känner jag att det är dags att rycka upp sig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0