Sista skoldagen, sista blogginlägget

I morgon är sista skoldagen på 4 veckor.
Skönt och det ska bli så himla roligt allting! Det blir verkligen hästar och ridning nonstop de här 4 veckorna ;)

På söndag skjutsar mamma mig, Mulle och Yankee till Näset och Maggan där jag ska jobba i en vecka. Hoppas på att jag får rida rätt mycket, men man ska ju inte ha för höga förväntingar ;)
Där stannar jag i en vecka, sen på helgen så tävlar jag. Eventuellt eventuellt så startar jag Mulle, men just nu känns det lite osäkert. Yankee går LC-LB+5 på lördagen tror jag, det blir nog inte två dagar.



På måndagen därpå går flyget till Dublin klockan 6 på morgonen, och när vi kommit fram så hämtar Padraig oss där på flygplatsen. Sen väntar 2 veckor av alla möjliga sorts ponnyer, hårt arbete och massor av erfarenheter! :D
När jag kommit hem till Sverige igen så hämtar mamma och Eva mig i Sundsvall och vi fortsätter ner mot Helsingborg med Yankee och Eclipse i bagaget. Varför Eclipse hänger på kan jag berätta i ett annat inlägg ;)
Väl där så rider jag warm up och kval 1 på torsdagen, kval 2 på fredagen och om vi kommer så långt final på lördagen. Hoppas på härliga rundor där nere, men ni får ta och följa på Equipe om ni är nyfikna på hur det går för oss :D


Så det blir en väldigt händelserik månad för mig, det här är sista dagen hemma och förmodligen sista blogginlägget. Ni kommer nog att få en explosion av uppdatering efteråt i alla fal, var så säkra ;)




Kommentarer
Postat av: Louise

Hur ska jag klara mig i en månad? :O

Har du läst min senaste "Hiss"? ;)

2011-10-13 @ 20:22:46
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: emelie

Vilken bra blogg ni har! Den är så rolig att kolla på. Ni kanske försöker så gott det går men uppdatera mer så fort ni har tid!! :)) Jättebra blogg. Kolla gärna in på min en snabbis! :) / Emelie Hellberg

2011-10-18 @ 18:58:52
URL: http://emeliiehellbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0