Nere-period

Just nu är jag och pärlan i en liten nere-period.
Jag har inte så mycket motivation (och tid) och hon är mest bara grinig och bjuder inte till något alls. Antar att det är svackan, då allt har gått okejbra fram tills typ för två veckor sedan.
Blir inga fler tävlingar för mig iår i alla fall, satsar på våren istället, då hon förmodligen är klippt och vi är oslagbara! Haha nejmen jag älskar att träna på vintern; pulsa i snön, man kan trava på vägen för det är så mycket snö och det är så mysigt på vintern :')
Och framförallt bestämmer man själv hur mycket de ska äta, inte som nu och på sommaren när de går och äter hela tiden på backen.
Nej, jag gillar vintern rätt mycket, synd bara att det ska vara så kallt ..
Bjuder på två vinterbilder! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag och Ludde hade nog våran "Nere period" vid slutet av sommaren typ :/..

2011-10-25 @ 21:18:53
URL: http://teamjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0