Unni och Mai!

Huuur duktiga?
Mai och Unni startade sin första tävling i helgen, en LC i hoppning där det också var stilbedömning.
Hoppningen gick grymt bra som ni kanske ser på filmen, nolla och en fjärdeplats! :D



Jag är så himla glad att dom passar så bra i hop, Mai trivs jättebra med Unni och jag tror Unni trivs lika bra med henne. Unni rider henne perfekt och jag tror dom kommer bli ett riktigt team i hop.
Önska dom lycka till nu i helgen, för då ska dom nämligen debutera LB i Umeå!
Jag kommer i alla fall sitta som klistrad på Equipe :P

Kommentarer
Postat av: Björg:)

supermai <3

2011-11-08 @ 21:06:39
Postat av: -

Har du sålt Mai?

2011-11-09 @ 21:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0