Tillbaka! :D

HEEEEEJ SVERIGE!

Nu är jag äntligen tillbaka på svensk mark, efter 2 sjukt jobbiga men lärorika veckor på Irland.
Jag har fått rida massor, och lärt mig massor. Undrar hur det kommer kännas att rida mina ponnyer nu när min ridning har ändrats så pass mycket, hoppas alla fall att det ändrats till det bättre dådå ;)
Just nu hänger jag med mina kusiner i Örebro och i morgon kommer mamma med ponnyn. Blir väldigt kul att träffa Yankisen i alla fall! <3
Tänkte dessutom rida honom lite på kvällen i morgon, kan ju bra att känna igenom honom lite sådär lagom innan Helsingborg ;)

På torsdag hoppar jag första klasserna i alla fall, först en LC+5 som uppvärmningsklass och sen kval 1, en LB.
Ni får följa på Equipe om hur det går då, för då tror jag inte att jag orkar uppdatera. Ni får önska oss lycka till i alla fall! :D

Kul att vara tillbaka,


Kommentarer
Postat av: Louise

Woho! Ska bevaka på equipe! :D

2011-11-08 @ 07:20:30
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Amelia

Lycka till^^ Hade gärna kommit och kollat då jag bor väldigt nära men har inte tid tyvärr,, så synd:(

2011-11-08 @ 17:04:29
URL: http://varmbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0