The walking dead



Har nyss kollat på The Walking Dead med Dan, andra säsongen har ju börjat sändas nu så man är ju så där lagomt sugen att bara sätta sig och titta på allihopa på en gång ;)
Älskar verkligen den serien, så jäääävla läskig men ändå sjukt bra. Det enda jag egentligen är rädd för att se i typ skräckfilmer är just zombies, jag klarar verkligen inte av dom :S

Så det är lite kul, oftast sitter jag bara och glor när vi tittar på skräck, men när vi tittar på walking Dead så är det jag som sitter och skriker och blundar och kramar i hjäl valpen jag har i knäet...
Egentligen borde det inte vara så läskigt, jag menar det är ju inte precis verkligt, men någonting med dom får det bara att krypa i skinnet ;)
Speciellt när det kommer hundratals kutande och gapande, haha då jag vill bara slå runt omkring mig och jag får verkligen panik. Och så när personerna verkligen drämmer till dom så att dom håller käft - då är det jag som sitter och ropar "JA DET ÄR BRA! DÖÖÖ! DÖÖÖÖ ERA FANSKAP!"

Haha, ja man är väl normal...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0