Så här är det!

Jo ni, jag lever fortfarande ;)
Och jag saknar bloggen till döds bara så ni vet, men så här är det. Jag kommer hem klockan 4 varje eftermiddag då jag har tre hästar att rida och så måste jag mocka och göra stallet för fyra. Om jag går ut till stallet direkt när jag kommer hem, skyndar mig allt jag kan när jag gör stallet, rider hästarna en timme per häst (och då blir det ingen tid för varken rykt eller putsning) och då hinner jag inte heller äta någonting, så kan jag som allra snabbast göra det på 4 timmar.
Då är klockan 8, så ni kanske förstår att jag inte hinner blogga ;)

Dessutom har jag skolarbete som måste göras där på kvällen, sen ska man hinna sova också. Men det blir ett jäkla högt tempo, och jag är helt slut på kvällarna så jag ska försöka planera det så jag inte rider 3 hästar varje dag, utan kanske att de får turas om lite mer.
Det hade verkligen varit roligt att blogga, för jag har så himla mycket inlägg i huvudet, men det GÅR inte som det ser ut just nu. Om jag inte då lyckades göra dygnet längre, vilket tyvärr är ganska omöjligt :P

Men jag hoppas på att jag hinner uppdatera i helgen! :D
Då ska ni få se filmen från Helsingborg och allt det jag köpte, lovar.


Kommentarer
Postat av: Louise

I will be waiting for you ;D

2011-11-24 @ 11:33:15
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0