Önskelista till jul

Det här vill jag ha i julklapp. Kände att det var ovanligt realistiskt, nu är jag faktiskt inte sååå långt ute ;)
De där Dyonchapsen kanske är lite avlägsna, men jag tror på pannlampan och understället, haha min pappa älskar att köpa dyra underställ och pannlampor och sånt användbart, så där har jag nog chans i alla fall!



Väääldigt rörigt blev det, men jag är galet trött så nu fick det bli så! ;)


1. Dyon Croco chaps, bruna

2. Crw ridskor, bruna

3. Kari Traa underställ

4. Silva pannlampa

5. Hööks ridvantar

6. MASSA musik på iTunes, hoppas på en insats av Dan därdå...

7. PENGAR!!! :D


Så, nu tänker jag sova. Klart slut hej.



Kommentarer
Postat av: amanda

haha, vad är det med pappor och pannlampor egentligen? Min papp är likadan^^

2011-12-01 @ 16:52:43
URL: http://www.teamshowjump.blogspot.com
Postat av: Sara

Finns dem där chapsen verkligen i brunt? :O

2012-04-02 @ 20:19:23
URL: http://hamreryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0