Morgondagen

I morgon tänkte vi åka till Wången med Mulle och Yankee och styrketräna hästarna lite. Jag tänkte väl mest träna min sits, men hästarna ska få jobba lite över serier och verkligen snabba upp reaktionerna :)
Så här tänkte jag bygga i morgon:
Blir nog nyttigt för dom, speciellt Mulle behöver en riktig genomkörare, han har ju mest gått och harvat på ridplan den stackaren ;)
Sen ska det faktiskt bli väldigt kul att verkligen fokusera på sitsen, det är ju verkligen perfekt att koncentrera sig på det i serier! Mamma ska filma, så då får jag ju verkligen se vad jag gör med kroppen.
Jag tänkte framförallt fokusera på balansen och underskänklarna - att ha en avspänd, låg hand, rakt och balanserat överliv, stilla underskänkel och en stadig blick. Inte allt på samma gång då, men något av det vill jag i alla fall verkligen ta tag i. Blir nog ändå underskänklarna eller överlivet - de är de svagaste delarna i min sits enligt mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0