Min Animokavaj!

Nu för tiden är man ju faktiskt ägare till en helt underbar Animokavaj!
Det blev faktiskt en sån i Helsingborg, men det var ett sånt JÄKLA fynd så ni tror mig inte. Jag och mamma var i alla fall i Equipes monter och kände på alla svindyra grejer som fanns där inne, och medans jag kollade bland kavajerna så hittar jag det ofattbara: En Animokavaj för 500! :O


Inte riktigt den här modellen, men ni får en bättre bild i helgen där man verkligen ser hur färgen blev!

Det fattades inte en nolla och inte heller var den sliten till bristningsgränsen. En svart, begagnad Animokavaj i jättefint skick.
Saken var bara den att den inte riktigt hade sin ursprungliga färg. Något hade hänt i tvätten, så att kragen och fickorna hade blivit mörkbruna. Jag trodde att det var meningen att det skulle vara så, för det var verkligen jättesnyggt, men tydligen inte.

Fast det gjorde bara kavajen ännu snyggare, ingen kommer ha likadan i alla fall ;)
Helgens fynd blev det! Skön som tusan var den dessutom.


Kommentarer
Postat av: Wilma Kullström

det var inte dåligt du ;)

2011-11-23 @ 21:20:34
Postat av: Louise

Haha när jag var och kollade på Änglahoppet (nationell i borås) så hade typ 90% animokavaj xD

De är grymt snygga, kul att ha en unik ^^

2011-11-24 @ 11:35:25
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0