Dressyr-KM 2011

I söndags var det dags för Dressyr-KM, kom aldrig iväg på hoppningen.
Hon var väldigtväldigt fin på framridningen så jag red väldigt sparsamt för att inte trötta ut henne. LC:n var hon spänd och okoncentrerad, och jag blev likadan. tänkte inte alls på programmet och LC har alltid varit svårt för mig.
Fick tre 7:or som högst och jag kom trea i den klassen. Laddade om för LB:n och tog åt mig alla kommentarer. Tänkte främst på att inteinte felställa. (Min högerhand är olydig ...) Allt flöt på suveränt och längningarna satt klockrent.
Placerade mig som tvåa och slog Felicia Hedlund med typ 0.40%. Är så sjukt glad att jag valde LB som min KM-klass, så jag blev tvåa i KM, helt underbart var det! Fintjejen! :)

Första filmen är LC:n, sjukt onöjd! 
LB:n är jag sjukligt nöjd med. Piffade till sista galopplängningen med lite snubbel dessutom. action liksom! :)



Vad tycker ni? Tar emot alla kommentarer & kritik! :D


Kommentarer
Postat av: Josefine Freéd

Supertrevligt!! Visste inte att ni var ett så fint dressyrekipage ;) (aldrig sett någon dressyrfilm). Tycker hon har jättefin trav =)

2011-11-22 @ 16:16:49
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: alva

försök att hålla benen stilla så mycket som möjligt, och ha hälen ner.

2011-11-22 @ 18:35:04
Postat av: Louise

Jättekul att se er på dressyrbanan, har aldrig sett er som ett dressyrekipage, aldrig på film :) ser jättetrevligt ut!

Att tänka på är det som är det vanliga med ponnyryttare; mer stilla skänklar och något mer buren hand. Men du RIDER verkligen vilket jag tycker om :)

Tycker Pärlan är superfin ^^



Grattis grattis :D

2011-11-22 @ 19:44:40
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/
Postat av: Olivia

Tycker det såg jättetrevligt ut :) Försök att ha skänklarna mer stilla och inte glappa i tygeln så blir det nog super, då blir hon lite stadigare i formen också. Hoppas du inte tar illa upp för det är inte meningen! Lycka till! :)

2011-11-22 @ 19:52:48
URL: http://oericsson.blogg.se/
Postat av: anna

2011-11-23 @ 17:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0