Det jag köpte i Helsingborg

Jag köpte faktiskt en hel del saker i Helsingborg, även om det inte riktigt var tänkt så ;)
Allt var kanske inte 100% nödvändigt, men vad gör de!
Sämst bildkvalitet, jag tog med mobilen så bilderna blev ju inte precis världsklass!

Animo kavaj


Den har jag ju redan berättat om, men köpte den i Equipes monter för en femhundring. Svart med bruna detaljer, modellen är från 2010.
Skitnöjd med den, galet skön och verkligen jättefin! :D

Eskadron Air Easy benskydd



Ett par benskydd blev det också. Jag hade tänkt köpa ett par nya benskydd ett bra tag eftersom mina Prestige inte passar på Yankee och Kerrie (om någon är intresserad av att köpa dom för en billig peng så hör av er!).
Det stog mellan Eskadron och Veredus, för det var extrapris på båda. Veredus är ju allra snyggast tycker jag, men jag har redan haft de en gång + att de kostade i alla fall 500 kr mer än Eskadronskydden. Så det blev Eskadron!

Dom är ändå riktigt coola, även om färgen är lite mörk. Har ju också hört att spännena kan börja krångla efter ett tag, men just nu är de i alla fall helt underbara, sitter som en smäck och går verkligen att anpassa precis efter hästens ben. Köpte i Skara Hästsports monter :)

HV Polo schabrak



Det här inköpet var bara såå oplanerat - det blev helt enkelt så eftersom mitt Equeen schabrak tydligen hade för stor logga. Det fick vi reda på en halvtimme innan jag startade, haha då var man heeeelt lugn kan jag säga er ;)
Så jag köpte det mest för att jag ville ha ett brunt schabrak med guld på, som var ganska stilrent. Dessutom var det inte alltför dyrt.

Jättebra kvalitet och helt okej passform!


Magic Brush



Jo, nu har jag typ ett år efter alla andra fått för mig att köpa Magic Brush. Eller köpa och köpa, jag fick dom faktiskt, men jag ville ha dom för att dom verkade så bra mot smutsen.
Och ja, vad ska man säga. Magi vet jag inte om de tär, men dom är sjukt bra mot lera och jättesköna för hästen :)
Dessutom är dom lätta och sköna att hålla i, så det är ett plus. Men det här med att man ska ha en borste för varje kroppsdel - päls, ben och hov, det tror jag inte gör så stor skillnad. Alla borstarna både känns och ser likadana ut, och jag har då inte märkt någon skillnad på dom.

Men de är trots det mina nya favoritborstar ;)


Så jag har shoppat mig mätt för ett litet tag, haha jag är redan sugen på en dunväst och Dyon Croco chaps, men det får bli till att önska sig i julklapp!






Kommentarer
Postat av: Amelia

Sv. Ja, men rundan var riktigt fin ändå :D Ja, du har ju ändå inte haft honom så länge,, och ändå så går du och vinner Ungponny-SM med honom! Så starkt gjort av både dig och Yankee^^

2011-11-27 @ 16:08:35
URL: http://varmbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0