Annas absoluta förebild gästbloggar.


Hej!
Sanna* heter jag, jag är annas förebild och jag ska gästblogga här nu!
Jag tänkte skriva om vad jag anser och tycker om ridning över lag.
Själv red jag när jag var typ 6 år, sen övergav jag ridningen för att fortsätta min karriär som gympare. Jag tog mina efterlängtade SM- och OS-guld och slutade efter det. Nu är jag en pensionerad 14 åring som går på IESS i annas klass. (Jag och Anna lärde känna varann när vi gick på samma dagis och har hållt ihop sen dess) :o

Ang. ridning - det ämne jag faktiskt skulle prata om.
Jag anser att det är en konstig sport... Visst det är kul att rida ute på somrarna med friends och så. Men hoppning suger babianröv, min egen åsikt.
Jag brukar rida ibland med anna och anna, på embla* <3333333333333
hon är sås snabb så jag kan inte ens hålla mig kvar på hon :o
och ++ enligt anna är att hon verkligen brinner för hoppningen.

Jag har inte så mycket mer att tillägga mer än att dethär inlägget är det mest oseriösa jag nånsin skrivit och jag nog inte är annas förebild...

* Embla
Islandshäst
Ljusbrun
Tankar: Mat, inte springa
Personlighet: Mat??
Anna Å: inget illa menat. ;)

*Sanna
Människa
Vitlök
Tankar: MAT
Personlighet: Konstig och Snäll, ständigt hungrig.
Anna Å: Jag har inget att säga.

nu har jag skämt ut mig :'D

KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Louise

Har precis vaknat så jag fattar inte den eventuella sarkasmen; har du verkligen tagit SM-medaljer osv? :O

2011-11-05 @ 08:56:43
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0