Älskar min skola! (Ibland...)

Jo ibland är faktiskt min skola helt okej, hur jobbigt allt är. Eller, typ hela tiden jättejobbig men läxor, porov och ännu mer läxor.
De tre sista dagarna innan jul har vi Student Choice (Elevens val), och då kunde man bland annat välja ridläger!
Visst, det är antagligen inte världens träningsläger deluxe, men det är ju roligare än att sitta på skolan och skriva en uppsats. Kan ju inte annat än bli roligt, antar jag?
Det kommer vara i tre dagar, på Näset och en lärare som heter Maria Elf kommer vara tränare. Om jag kommer med på det så ska jag och Pärlan sova över där.
Hoppas att Olivia också kommer mid isf, kulkul! :D
Vy över näset som ligger naturskönt på en halvö
Bild lånad från Killigrew.

Kommentarer
Postat av: anna

jaha, blir de tråkigt omjag kommer med eller ? ;p

2011-12-01 @ 21:23:18
URL: http://annaaztrom.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad kul! :D

2011-12-02 @ 07:23:24
URL: http://ubrkryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0