Visste du att ...

... Jag har startat flera dressyrtävlingar med Pärlan, med bra resultat?
... Jag har en förmåga att bara vinna trearosetter på klubbtävlingar?
... Mina hästar har aldrig tappat en enda sko?
... Min första riktiga "outfit" var det brun/orangea från hööks med målade stigbyglar?
... Jag har svårt att hålla buren hand i hoppnignen?
... Jag har svårt att stå i lätt sits i kort galopp, för jag har knäproblem?
... Jag är lite höjdrädd, men inte för själva höjden, mer att det ska hända något, gå omkull eller så?
... Jag fick Pärlan på samma datum (21) som min födelsedag, fast 5 månader senare?
... Jag fick välja färg när vi bygde stallet, Pistagegrönt?
... Jag hatar hårdbröd?
... Jag älskar choklad?
... Jag kände inte Sara när vi startade bloggen?
... Jag ramlade av Pärlan en gång när vi skulle bada, och det var skitlångt hemmifrån och jag red i mina ridkläder och det var jättekallt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0