Tävlingar framöver

Istället för att rabbla upp alla tävlingar som är framöver så återger jag det med en bild från TDB!



Så Jenkisen (fiiint smeknamn va xD ) ska vara med både i helgen, på Näset och fälttävlan i Bollnäs.
men jag får se om han orkar med Näset också, ananrs får han bara åka till Ånge i helgen och skippa Näset.
Tänker ju bara rida en klass i alla fall, det blir LC. Känns inte som att det blir frö högt människor, så kom inte och klaga på att jag borde hoppa LD.
Hej hej, men min ponny är en STOR D-ponny som idessutom har ben tjocka som trädstammar (nästan), så jag tror att han kan pallra sig runt en LC.

Tror att det kommer gå LYSANDE, jag har som mål att bara få en bra runda med flyt och att det känns bra.
Mai vill jag bara kunna känna att jag rider en stadig runda utan att jag blir för tävlingsinriktad och vill rida fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0