Soft up



Nu får jag äntligen inviga Soft Up stigbyglarna, och jag är ju väldigt nyfiken på om dom faktiskt ger bättre skänkelläge. Hoppas på det, då min skänkel är bedrövlig x)
De jag har ridit i nu är jättehalkiga så man kan knappt trampa ner hälarna utan att foten glider ur. Så det ska bli riktigt spännande att se hur mycket värt pengarna Soft up stigbyglarna var!
Sen är dom ju riktigt snygga också, men jag skulle aldrig ha lagt ner så mycket pengar på ett par sigbyglar bara för att de var snygga, så jag blir riktigt pissed om de inte håller vad de lovar om hur skön den här, och om hur den ska skona vristerna osv.

Tycker ni jag ska göra en liten "utvärdering" av dom när jag har ridit i dom?


Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Gör gärna det! :)

2011-05-14 @ 15:07:50
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jag har också dom, enligt mig håller dom vad dom lovar!! grymma.. :)

2011-05-15 @ 10:29:21
URL: http://chooseebba.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0