Snabbt inlägg

Gör bara ett snabbt inlägg innan jag går och sover, sååå trött...

Men i alla fall så gick det sådär i Östjämten. Jag uppfyllde målen men jag gjorde lite konstigheter.
I LC på Mai så red jag SKITDÅLIGT så jag red henne lång och då kastade hon sig i väg över sista hindret och gick nästan omkull. Hon fick en bom på frambenet och det tyckte hon nog att det gjorde ganska ont.
Så hon var inte så jättepigg på att hoppa sen i LB, jag red mycket bättre men hon ville inte offra sig som hon gjorde i förra klassen.
Förstår henne kan jag ju säga ;)
Om ni lovar att inte skratta så kan ni få se den bedrövliga ritten.

Men jag är ändå sjukt nöjd, jag samlade tankarna efter LC och bestämde mig för att skolrida. Visst, jag skulle ha kunnat att jaga henne över hindrena och ha ännu mer galopp, men det kändes onödigt eftersom hon inte ville och var ganska trött i kroppen.
Så vi blev uteslutna i LB men jag är som sagt nöjd i alla fall.


Hare, bloggar mer i morgon!


Kommentarer
Postat av: rebecka

jag filmade dig och tog kort (: red inte du typ någon maskot elr vad han heter han som höll att sparka och ha sig under lagtävlingen elr när de var XD jag såg dig iaf :p

2011-05-15 @ 22:21:51
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0