Resultat Näset



Aah, tävlingar varje helg och träningar mitt i veckan, hinner knappt gå och lägga mig känns det som :P
I alla fall så tävlade jag på Näset i dag och det gick SUPER :D

Yankee
Yankee hoppade LB i Avd. B, han var superfin verkligen och hade en bra galopp med tryck. Men han hoppade lite stort på vissa ställen och sen så petade han tyvärr in i kombinationen eftersom avståndet blev lite knepigt.
Fast han är ju bara 5, så då får man ju vara orutinerad ;)

Jättenöjd med honom!

Mai
I lagklassen var hon sjukt taggad, så det blev lite för högt tempo och hon petade ner ett räcke.
I grundomgången slutade laget på 4 fel.
Men sen i omhgoppningen så nollade alla fyra, bäst :D
Vi kom 2:a i alla fall.

Sen i LA så var Mai superfin. Hon bara skuttade runt, så när jag hade nollat grunden så blev jag så glad att jag slutade rida på första i omhoppningen. Då trodde Mai att det var slut så hon sprang förbi första i omhoppningen, men sen gick allt jättebra och vi fick alltså 0+4 fel :D

Och det räckte till och med till en vinst :D <3

Dessutom var det vårat första Msv-kval, bara 2 till nu då! :)



Kommentarer
Postat av: emelie

Enligt nya kvalregler måste man vara nolla både grund & omhoppning.

2011-05-29 @ 12:01:47
Postat av: Wilma Kullström

grattis :D

2011-05-30 @ 07:11:48
URL: http://wilmakullstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

man måste nolla både grund och omhoppning nu, tycker det är jätte dåligt.

2011-05-30 @ 20:43:34
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0