Tävling Östjämten

Wiiie, tävling igen om två veckor :D <3
Men eftersom Armani är borta så ska jag tävla Maskot (haha) i lagklassen. Ja, vi får väl se hur det kan gå!

LD-LC på Maskot och LC-LB på Mai. Jag ska vinna LB den här gången har jag bestämt mig för ;)
Lugn, skojar bara. Ska försöka få två bra rundor med Mai och se till att hon inte blir alldeles för ivrig.
Såhär ska vi se ut:


Schabrak+luva: John Whitaker metallic, svartguldigt. Lånar Emmas ;)
Tröja: Svart Horsehead. Lånar Emmas ;)
Benskydd: Svarta Catago Pro
Hjälm: Lamicell Master

Sen kommer det se typ, stört ut eftersom jag har brun sadel och brunt träns. men jag kanske ska låna Emmas svarta träns med guldklinkers, sen får jag väl dölja sadeln så gott det går :P
Ska bli grymt kul att tävla lag i alla fall!



Kommentarer
Postat av: johanna

japp, det kommer att bli grymt med lagen! :D<3

2011-05-03 @ 16:31:58
URL: http://lauwtje.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha, ja men det är ju tänkt från början att jag ska tävla med er så det är jag ju redan inställd på ;) Vart är Armani? <3

2011-05-03 @ 18:40:30
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: fredrika

fint ;) men varför tävlar du i tröja istället för kavaj som de flesta gör?

2011-05-03 @ 21:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0