Östjämten i helgen!


I helgen bär det av till Ammer med Maisan, så först på lördagen ska vi åka till Tjärnterrängen och hoppa terrängbanan där. Ska bli GRYMT KUL!
Mai kommer bli helt galen om jag känner henne rätt...

Sen på söndag ska vi ju vidare till Östjämten då vi ska tävla, på Mascot blir det då LD-LC och LC är alltså lagklass i Div II.
Mai går LC-LB, jag vill bara få en bra känsla så att jag kanske kan debutera LA för säsongen i Ånge.
Här är målen i alla fall:

*Ha låga förväntningar och ha kul
*Anpassa ridningen efter hur hon känns
*Jag ska trava och skritta i gång hästen i minst 10 min.
*Jag ska gå banan själv och ha en banskiss där jag kan skriva ner hur jag ska rida
*Jag ska fokusera en stund innan jag sitter upp på hästen


Önska oss lycka till! det blir som sagt ingen uppdatering i helgen förrns på söndagen, så förvänta er inget ;)
Men annars så är jag galet taggad att blogga just nu, även om tiden inte räcker till.



Kommentarer
Postat av: rebecka

jag kommer och kollar på dig (:

2011-05-13 @ 18:48:26
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0