Nu är det nära :D



Nu börjar det komma mjölk i juvren på Kerrie, och jag kan svära på att magen har blivit större!
För nu är fölningen exakt en vecka försenad, men mamma tror att Kerrie kommer föla nu i veckan om vi har tur!
Allt ifrån 2 veckor för tidigt till 6 veckor för sent är normalt.
Ni kan ju räkna med massor av bilder!

Sen, anledningen till att jag inte har bloggat så mycket har varit att jag har haft mycket hästar att rida, ni kan i alla fall räkna med en liten förändring i veckan, då kommer jag nog inte kunna hålla mig längre ;)
I alla fall, längtar som f*n efter såna här så fölisar just nu, och namn har vi redan bestämt :D
Det blir Chloe Silver om det blir ett stoföl och Eternity Silver om det blir en hingst.

Och jag längtar inte alls ;)


Kommentarer
Postat av: emma

Och vem är det som är så bäst och kom på Chloe?:D haha

2011-05-08 @ 22:11:14
Postat av: annsoh

Hej! :D Har helgen varit bra!? :) Vad söt du är! kram<3

2011-05-08 @ 22:36:46
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0