Irland i sommar



Om ni inte visste det så har jag pratat med Padraig om jag kunde åka till Irland igen och jobba i sommar.
Det fick jag jättegärna, men då blev det ju det att det var så mycket tävlingar i sommar och jag egentligen inte vill missa det. Men då tänkte jag så att Yankee ska ju inte gå några nationella tävlingar, och Mai tror jag inte heller kommer att hoppa Msv eller så.

Så nu har jag alltså bestämt mig för att åka dit i juli, jag missar ju Brunflotävlingarna och Näset, men tänk vad mycket jag får lära mig!
Sen får jag säkert tävla på Irland också och så får man ju rida jättemycket.
Så det är ju egentligen bättre och jag får ju rida ännu fler olika typer av ponnyer, en enorm fördel eftersom det är  det man vill lära sig, att rida olika typer av hästar bra!
Padraig ville att jag skulle vara där i minst 3 veckor, så jag hade tänkt mig det eller en månad.
Då får jag nog åka själv om inte Saga vill följa med, hoppas det så slipper man åka ensam (a).

Kan ju bara säga att jag tror det blir världens möjlighet för mig att få åka och prova på lite hårdare arbete och rida fler hästar, sen är det ju sjukt fina ponnyer också så man är väl nöjd bara man får rida ^^,


Kommentarer
Postat av: Felicia

Annars skulle inte jag ha något emot att hänga på.... :)<33

2011-05-17 @ 09:54:35
URL: http://remoont.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0