Hur jag tänkt rida Yankee



Intressant här då, men hade skrivit ett lååångt inlägg om Armani - och sen kraschade datorn så allt gick bort -.-
Så orkade inte skriva om allt igen...

I alla fall så red jag ut med Emma i dag, badade för första gången med hästarna vilket var GRYMT kul! Hoppade två språng på yankee också, tror att jag börjar få kläm på hur jag ska hjälpa honom bäst:

* Mycket galopp
* Balansera upp i svängen
* Lätt sits/trepunktsits fram till hindret
* Vara lugn och verkligen vänta hela vägen


Yankee ska vara med nästa torsdag på hoppträningen och om det går bra så anmäler vi LD-LC till Ånge!
Känns braa de thär... Men jag viull gärna få till min ridning på honom så att jag bar alåter honom göra sitt jobb, alltså abra låter honom galoppera på och att jag itne lägger mig i för mycket.
Måste bara påpeka att jag ÄLSKAR honom och att han är perfekt :')
Inte varit i ett enda hinder jag har hoppat med honom, helt supercool när han kommer lite fel och räddar upp sitautionen med en benspark.

Kärlek till ponnyn :D <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om det inlägget? Är jättenyfiken... :)

2011-05-10 @ 23:42:22
Postat av: Wilma Kullström

härligt! :D

2011-05-11 @ 07:15:13
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: Lina

Sjukt fin ponny! :D

2011-05-11 @ 20:25:28
Postat av: Anonym

Uppdtera mera!! :(

2011-05-12 @ 20:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0