FÖLIS!

Blogg.se krånglade i går, men nu kan jag alltså uppdatera igen :D



I alla fall så fölade kerrie i går kväll, bra där hesten!
Det blev en sjukt söt hingstunge, väldigt stor och långbent ;)
Och väldigt väldigt vild! Han försökte resa sig så fort han var ute ur "hinnan" eller vad man säger. Helt vild var han och skuttade runt och galopperade.

Jag fick en inte så liten chock när jag var i stallet, för jag såg typ hur Kerrie låg och flåsade, men jag trodde att hon bara försökte rulla sig. Men sen såg jag att hon höll på och fipplade med svansen, och sen såg jag hur det stack ut små hovar! :P
Han har i alla fall fått namnet Eternity Silver. Eller Einstein, vad tycker ni? ;)

När vi släppte ut dom i dag en liten stund, haha så söt när han springer in i buskarna xD



Kommentarer
Postat av: Amelia

Grattis till både Einstein och Yankee. Super söta båda två! Har följt er blogg i några månader nu och tycker den är kanon! :D

2011-05-09 @ 20:28:05
Postat av: Malin

Gud så söt =)

2011-05-10 @ 12:56:44
URL: http://malinanderssons.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0