Planka stilen



Busig jag var nu va?
Snodde namnet från Hippson men what the hell.

Den här gången plankar jag stilen av Kevin Staut!


Lagom matchning, dyra lyxiga saker och mjukt beige/brunt. En av mina favoritfärgkombinationer faktiskt :)

Soft Up

Staut råkar ha exakt det par som jag vill ha. Galet snygga.
Finns att köpa här och kostar 1950 kr.

Samshield


Jag tycker att den här hjälmen är riktigt snygg, speciellt i den färgkombinationen.
Går ju att kombinera i alla möjliga färger och material, till varierande priser.
Finns också att köpa här och kostar 9900 kr för just den här modellen.



Animo



Animo kavajen, bättre finns väl inte?
Photoshoppat den vackra färgen (a)
Men det är meningen att den ska vara brun.
Finns att köpa här för 4500 kr.

CWD


Super kvalité och stilrent snygg.
Finns att köpa här och kostar 2500 kr.


Japp, det var det! Jag tycker verkligen om Kevin Stauts stil, främst av allt rider han extremt bra, men han har riktigt snygg utrustning också.
Gillas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0