Mycket helg = Ingen blogg

Okej, i fredags skrev jag att jag skulle skriva mer på kvällen, men det gjorde jag inte, hehe.
Nej men såhär var det. Det var meningen att jag skulle åka direkt hem efter skolan, men istället blev det stan, sedan Birsta, sen hem och baka, snacka om full dag liksom.
På Lördagen blev det uppstigning, packning och sedan bussen till stan, vara på öppet hus på skolan. Sen blev det Big Boy med Hannah och Sanna sedan in till stan igen. Där fick vi vänta på bussen som skulle ta oss til Birsta och sedan gick vi där hela dagen.
Buss till Hannah, gjorde oss ordning till polar.
Polar, hem.
Ah, det var min helg det.
Väldigt kul i alla fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0