Anna Staaf, presentation

Jag heter då Anna Staaf och bor lite nordväst om Sundsvall, 2 mil närmare sagt.
Jag bor på en egen liten gård och har tillgång till egen ridplan med hinder, och en fin träningstravbana i närheten. Jag är född 1997 och är alltså 14 år gammal. När jag var 10 fick jag min första ponny, en B-ponny som jag lärde mig otroligt mycket på. Vi startade 2 lokala tävlingar tillsammans och massa klubbtävlingar.
År 2009 fick jag min andra ponny, min nuvarande D-ponny Dakris Sweet Pearl, Pärlan.
Namn: Dakirs Sweet Pearl
Kön: Sto
Smeknamn: Pärlan, Pärlemoshan, Moshi, Moshen, PM, Pärlen, Pärly & Pärlisen är de vanligaste.
Ålder: 10, 11 till sommaren.
Ras: 50% Arab, 25% Fullblod & 25% Okänt - Irland.
utbildad: LA Hoppning & LA Dressyr
Mål 2011: Kunna hålla ihop sig mer i hoppningen och nolla en LC, samt kunna starta fler dressyrtävlingar.
Älskar:- Var bara tvungen ...
Genomsnäll och lugn häst som gör allt man begär, men inte mer än hon behöver ...
20 timmerbilar skulle kunna köra förbi henne, men en mörk fläck på vägen går inte att lita på! Haha
Hon är inriktad på både dressyr och hoppning, så vi har startad båda grenarna. Men tränar just nu bara hoppning och satsar på en årsdebut nästa månad.
Är det något ni undrar är det bara att skicka iväg en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0