Svar på kommentar

Josefine om Ridpass i bilder 2 juni:
Skitsnygg häst och outfit! 

Nosgrimman såg dock väldigt obekväm ut, domdär ringarna ska vara lika långt bak som sidostycket är. Annars hamnar den hårda ringen på kindbenet. :-/

Svar: Jo, jag vet att den sitter lite knepigt, men det är inget hon störs av alls. Jag känner henne och om hon skulle tycka den var irriterande skulle hon skaka på huvudet. Inget illa menat, det är bra att du ser sånt och ger tips, jag uppskattar det. :)
Måste rida på den där nosgrimman tills jag hittar en annan, med silvriga detaljer och spänne som inte går över huvudet, det är såna här korta fästen på båda sidor.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Sv (Sara) : Vad kul :D

Jag ska dit med Totte och hoppa p80 :)

2011-06-03 @ 13:55:40
URL: http://powerpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0