Snabb update från söderut



hej, tänkte bara dra lite snabbt om vad jag har för mig för tillfället ;)

Jag och ponnysarna har tillbringat 2 veckor här nere i Grythyttan, och vi går mest runt och solar, badar och har det skönt!
Men lite tävling blir det ju såklart, Trossnäs förra helgen var vi på då det gick helt okej men jag kvalade tyvärr inte P90 tack vare ett visst vattenhinder ;)
pÅ lördag bär det av till Skövde där vi ska hoppa en P80 och en P70, vi får väl se hur det går, men jag hoppas väl att jag lyckas kvala P90 den här gången då!

I förrgår for vi till en sadelprovare och tyvärr kom vi fram till att vi måste sälja 4 sadlar ;) Sen har vi köpt en ny hoppsadel till Yankee, och så ska vi beställa två dressyrsadlar till båda två.
Jag red också dressyr för Cecilia, då vi tränade på att de ska vara eftergivna för skänkeln och inte handen. Yankee blev sagolikt fin, och Cecilia tyckte att han var lovande som dressyrponny till och med! xD

Red även igenom det nya programmet med Mai, det var ganska svårt men hon var helt okej.
På tisdag kör vi norröver, stannar till i Rättvik och tränar för Ted två dagar. Sen bär det äntligen av hemåt igen, där en liten tillridningsponny väntar ;)
Förhoppningsvis får jag rida honom på Kvalitets, men vi få väl se hur det blir med den saken. En extremt fin ponny är det i alla fall så jag är jätteglad att jag får rida honom!

Och sen är det YRAN :D <3

Jaja, bajsigt dåligt inlägg men jag skriver under hård tidspress från kusinerna, så ni hör väl av mig när vi är hemma igen.
Ha det skönt allihopa!



Kommentarer
Postat av: Melina

byter du länkar? isf kan vi göra det? :)

2011-06-30 @ 23:49:50
URL: http://ridstrumpor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0