Frågan



Ska ni jobba utomlands i något proffsstall? När i så fall?
Jag ska absolut göra det.
Helst av allt skulle jag vilja rida hos Penelope Leprevost och Kevin Staut, eller Rolf-Göran då såklart.
Om jag fick bestämma så skulle jag åka så fort jag har gått ut 9:an, men tyvärr har jag ett par föräldrar som tänker på utbildning osv så jag tror inte jag kommer i väg förrän efter gymnasiet :/
Men så fort jag kan alltså bär det i väg ner till Europa!
Som tur är så får jag nog prova på hur det känns att jobba med hästar nere på Irland i höst, jag åker ju dit i november :D

Kommentarer
Postat av: jossan m. ridtravaren Bellie

Fast efter 9an upphör din skolplikt och det kan ingen tvinga dig till. :)

2011-06-16 @ 22:26:04
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Amanda

Då har vi samma planer! Jag tänker absolut försöka få jobb i ett hoppstall. Hellst i Tyskland eller England:)

2011-06-16 @ 22:28:50
URL: http://www.amandahopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0