Film från Tedkursen

Två filmer från tedkursen, först Yankee och sen eftersnacket då jag är vääääldigt ful av mig men jaja.



Finaste :P
Gud vad härligt första språnget var, alltså det lilla klippet då mamma lägger in en så fin kommentar :)
Här pratar vi efteråt, jag är jättebarnslig och typ sur för att jag inte kan allt på en gång :D



Haha, jag ba:
men varför kan alla typ b-ponnyryttare allting på en gång och är jätteduktiga?
Jättebra att spela in när tränaren pratar ändå, bara att sitta och lyssna när man har glömt bort lite :)
Smarta jag...



Kommentarer
Postat av: Louise

Ted verkar ju vara urskön och asbra :D

2011-06-08 @ 13:28:23
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0