Visste du att ...

... Förra året var min "fjortisperiod ..?" Något jag idag inte är stolt över, men visst, jag saknar det lite. Eller jag saknar mest allt jag tyckte var roligt DÅ.
Man sprang runt på polar och "strulade" med massa killar man inte visste det var. Då tyckte jag det var sjukt roligt, men nej. Jag ångrar det lite ändå. Varför ska man spring omkring och kyssa massa killar som man inte ens känner? Ngn man inte är kär i alls.
Gud vad töntig jag var ._.

Dessa bilder är på mig, DÅ. Över ett år sedan, f12 kan man säga, HAHA ;)
Som sagt, jag BJUDER!









Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Hahaha gulligt :D

2011-07-30 @ 17:16:41
URL: http://cassechuck.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Jag ångrar inte en sekund av mitt fjortisliv :D man måste ju få ha kul! Och varför ångra något man gillade ;>

2011-07-30 @ 18:22:30
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, men som sagt, ångra ingenting som har fått dig att le!

t ex igår kväll på timbuktu, alla glodde sönder typ men vem bryr sig, jag och han hade ju roligt (a) :D



man orkar inte bry sig om vad folk tycker i bland, då är det bättre att bara skita i det och köra på i alla fall! :P

Jag vet ju om att jag är lite för mycket då och då, men det struntar jag i, mina riktiga kompisar älskar mig ändå och då gör det ingenting om man är lite knäpp då och då ;)

2011-07-31 @ 17:40:03
URL: http://teammittsvenska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0