Svar från frågestunden.

Hur lång är du?
Haha, snarare hur kort ;) Nejmen, jag vet faktiskt inte, kanske 157? :)

Varför köpte du Pärlan?
Vi fick ha henne på lån i en månad först, och vi blev helt fast i ponnyn. Snällare får man leta efter!

Hur länge har du haft hon?
Två år ungefär :)

Vad tycker du är bäst med ridningen?
Det mesta, att man utveckas, får bra djurhållning och man är ute mycket. Och allt roligt på vägen!

Gillar du din outfit? :) (detgörjag)
Beror väl på vilken du menar, men ja, jag gillar alla :D

Vart står Pärlan?
Hemma :)

Handlar du ofta häst saker?
Jadå :P

Vilken är din favorit butik?
Equeen

Vilken är din favorit tränare?
Nina Wengelin såklart!

Hur många plaseringar har du?
En med min b-ponny i hoppningen, och en i dressyren med P ;)

Hur många ponnysar har du haft?
Två

hur länge har du hållt på med hästar?
Började på ridskola som 5åring, men höll på med hästar innan det.

Är hoppning din favorit gren?
Ja :)
Bästa blogg? (du får inte svara eran egna)
Hm, vet inte bästa, men kan skriva några jag läser;
carlssonpataket.blogg.se
johannagrant.se
ponnyochryttare.se
cassechuck.blogg.se
teamjw.blogg.se
ponnysanning.blogspot.com

Favorit färg på häst?
Skäck & ovanligare färger.

Favorit ras?
Ingen aning, men har alltif haft ett hjärta för Welshar!

Har du haft någon häst innan Pärlan?
Japp, en b-ponny.

Håller hela din familj på med hästar?
Ja, i stort sett, men inte min bror så mycket, men ibland tycker han det är roligt att vara med eller rida.
Mål det här året med Pärlan? :)
Oj, jag vet faktiskt inte. Men det är väl att komma igång med tävlandet ordentligt.

Favorit outfit?
Fattar inte riktigt frågan, om det är dom jag har eller ngn jag vill ha. Annars är det väl gröna scapat och det ;)

Hur länge har du ride?
Sedan jag var fem år, alltså snart 10 år ;)

Vad fick dej att börja blogga?
Jag började läsa några bloggar genom BDB, och tyckte det verkade roligt!

Favorit film?
Vet inte, finns så många bra. Men Gothika är väldigt bra! :)

Favorit färg?
Limegrön, Brun & Rosa :D (Ibland ljusblå ..)

Favorit affär (häst)
Equeen.

Din största dröm?
Bli framgångsrik och kunna hålla på med hästar livet ut, ha ett relativt stort stall och kanske hålla på med unghästar till försäljning.
Och kunna köpa ALLA grejer jag gillar ;)

Tränar du för någon tränare?
Ja :)

Högsta du har hoppat?
110 cm.

Är du kär?
Ja, jag tror det. Eller jag gillar en person väldigt mycket ;)

Mål i livet?
Lite som jag skrev på Min största dröm ;)

Vart bor du?
Indal :) 2,5 mil nordväst om Sundsvall.

Brukar du åka utomlands ofta?
Favorit land?
Ingen aning ;)

Favorit märke (häst)
John Whitaker helt klart!

Finaste färgen på utrustning?
Läder: Svart
Kavaj: Svart
Hjälm: Svart
Stövlar: Svart, Röd om Tretorn ;)
Schabrak: Röd/Mörkröd/Scapa-rosa/Scapa-grön

Har du några syskon?
En halvsyster på 23 år och en bror på 12 år.

Dröm häst?
Wild at Heart T

Brukar du sova länge på morgonen?
Ohja! ;)

Komedi/skräck/action på film? :)
Beror på, men i alla fall inte action! ;)

Vad är ditt drömyrke?
Jobba med hästar! :)

 


Kommentarer
Postat av: Isabella Bergh

Jag är bäst på att skriva frågor ;)

2011-07-17 @ 17:59:30
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0