"Svacka"

"Jag vet inte vad ordet betyder men har hört det innan och det känns bra att skriva så vi tar det.
Jag har hamnat i en dum svacka nu. Jag letar lixom efter saker att blogga om, saker som kan vara intressant. Men jag har total bloggtorka. Så ni får alltså ha med det i bakhuvudet om ni undrar varför uppdateringen är kass."
Caroline Bågfeldt - Ponyfocus
Just såhär känner jag just nu, särskillt nu på sommarn, vad ska man skriva om liksom? Typ idag var det varmt ..? Haha närå, men jag prioriterar inte datorn, och jag har försökt uppdatera, som ni kanske märkt.
Men det är kanske bäst att liksom ta en helpaus, så att man har massa idéer om kanske en månad?
Men jag kommer fortfarande  att uppdatera lite om ridningen, nästa tävling blir nog Näset 14:e.
Bjuder på en bild från tävlingarna idag, tog en random från minneskortet bara :)
Pusshejs,

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan! Fotade du ponnyklasserna i timrå i helgen? :) /malin

2011-07-04 @ 00:03:32
URL: http://malindw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0