Snyggaste ridstövlarna?

Förutom SOOOOOOOOOOOL och fint väder så skulle jag inte alls ha något emot ett par ridstövlar.
Men jag har verkligen ingen aning om vilka.

Det finns ju De Niro, både den här modellen, Millennium:



Och den här, Cesar:



Mest sugen på Cesar, den nedre (eller övre blir det ju nu, hihihi).
Den är ju väldigt stilren och då kommer jag säkert att kunna ha den stöveln i många år innan jag tröttnat på den.

Båda två är galet fina dock :P
Annars finns det ju Parlanti, sjukt snygga och dom verkar i alla fall väldigt härliga att rida i.



Sen kostar de säkert 5000+ vilket jag tyväääärr inte har :P
Satan i gatan, att allt ska vara så fläskigt dyrt...

Jag har verkligen ingen aning, jag känner mig helt lost. Antingen sparar jag slantarna till ett par De Niro, eller så köper jag ett par billigare.
Eller så köper jag en hjälm i stället.

Ja, ni hör ju. Snart är man väl sinnesförvirrad på kuppen! ;)



Så, har ni några tips på fina ridstövlar?
Enda kravet är att de kostar under 5000 och att de är bruna!
Den som ger bästa förslaget blir länkad.




Kommentarer
Postat av: Alina

pioneer !!!

2011-07-19 @ 17:52:56
Postat av: Louise

Cesarstövlarna var fett snygga :D

2011-07-19 @ 22:05:44
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0