Packning - check.

Packningen inför näset, ceck. Haha :)
Tävlar Näset imorgon. LD, LC. LD kommer nog gå ganska bra, med tanke på dagsformen, men det beror på hästens humör ... Blir det som i förrgår kan vi ju räkna med uteslutning -.-
Nej, jag ska inte tänka så. Jag ska rida så bra som möjligt, och hoppas det går minst lika bra som det gjorde i Matfors.
LC debut dessutom. Får hoppas på att hon är mindre spänd när vi ska in på banan andra gången då. Ett stooort + är att jag antagligen kommer få träffa Sara, som kommer i slutet på LCn ngn gång! :D (y)
Nej nu vet jag inte vad jag ska skria mer, haha :)
Jo, juste! Snart kommer en ny design, skitnöjd med den!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0