Markarbete för Ted

En liten film från när vi värmde upp på Tedträningen. Haha, ja skratta inte. Usch vad jag måste jobba med samling med Maisan, hon är verkligen inte så bra på det och jag blir mest dragandes i handen och försöker samla med handen vilket är helt åt helvete. Då gör jag ju precis tvärtom och släpper bakbenen i stället!
Sen är det galoppen som vi måste jobba mer med, hon ska kunna galoppera på stället men fortfarande vara aktiv och engagerad.

Men jag tycker alla borde kolla för att lyssna på Ted iaf, han vet ju vad han håller på med till skillnad från mig och Maisan :P





Kommentarer
Postat av: Louise

Grymt fint ridhus :) vad är det för mått?

2011-07-09 @ 18:07:04
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0