Mål till Brunflo


Random bild på Christelle från förra året!


Idag och i morgon är det tävling på travet, men eftersom det inte börjar förrän 3 så sitter jag och chillar lite först ;)
Jag ska rida LB på Yankee och LB-LA på Maisan i dag dårå.
Sen på fredag rider jag LB på Yankee och LA på Mai.

Det här är målen:

* Jag ska titta upp i molnen och hålla blicken uppe på minst 5 hinder
* Jag ska rida systemet på minst 3 hinder
* Jag ska rida fram hästarna länge så att dom jobbar genom kroppen och är avspända i munnen
* Jag ska göra halt och fokusera inne på banan

Sen vill jag bara få bra rundor med flyt allra helst, men jag har inga krav alls på att gå felfritt eller något. Jag är supernöjd bara om det känns någorlunda bra.
Det här blir sista tävlingen i sommar, för i augusti så far man till pappan och då kommer hästarna få gå på sommarbete hela augusti.

Nästa vecka tänkte vi nog kolla upp Maisan och bara se att hon inte har ont någonstans, och ha rhon det så ska hon behandlas.
Bara för att vara säker, hon har ju gått rätt hårt nu, och även om hon inte känns halt så kan det ju vara något litet som stör henne.

Men ja, önska oss lycka till! :D


Kommentarer
Postat av: fo

Heysan, väldigt fin header & söt ponnyer!

Kom gärna in till min blogg om min unghästs utveckling för att nå toppen! :) Följ gärna via bloglovin och kanske länka varandra?



kram fo & pamela :)

2011-07-21 @ 14:09:22
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0