Hv Polo gummistövlar!

Måste bara visa dom här extremt söta gummistövlarna!
Sjukt fina ju, måste ha dom rosa eller dom blå :P


MUST HAVE!
Jag älskar att klampa runt i grummstövlar, det är såå skönt att dra på sig och dessutom blir inte fossingarna blöta.
Haha, ni kanske har sett hur jag ser ut på tävling? Jajemän, då klafsar jag runt i för stora gummistövlar och mjukisbyxor. Egentligen har jag inte så dålig smak, men på en hästtävling känns det inte så himla viktigt att se snygg och fräsch ut mellan ritterna. Jag menar, man skitar ju ändå ner sig när man håller på med hästarna? ;)

Alltså, gummistövlar it is och ska man ha ett par så kan man ju lika gärna ha ett par som är så här söta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0