Fölunge nr 2

Jag hade helt glömt bort att vi faktiskt har ett till fölsto (hur man nu kan glömma en sådan sak)!


Det är bara en vecka kvar till och med :P
Den här gången är det Acadias tur, men det är samma underbara hingst, Eldorado van de Zeshoek. Vi hoppas såklart på ett stoföl den här gången, för då kanske vi till och med får ha kvar henne!
Det känns bra att Acadia är van vid föl, för hon har ju fått typ 6 föl redan så hon är rutinerad ;)

Hoppas den här fölungen blir ännu finare än Eclipse. Eclipse är ju ingen dålig fölis, han är extremt snygg och en galopp som slår det mesta, haha han kan redan göra flygande byten :P
Men blir det ett litet sto så får jag ha henne för mig själv, och det är ju inte helt fel.

Längtar längtar, och jag lovar att ni får höra på en gång när fölet har kommit ut! :)



Kommentarer
Postat av: emma göransson

Einstine om det blir en hingst! haha<3

2011-07-08 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0