Vanessa

Den här fina tjejen vid namn Vanessa kommer hem till oss efter jul. Förhoppningsvis så ska vi köpa henne, det beror på hur det känns. Annars ska jag ha henne på foder/rida för försäljning.
Hon är ett femårigt hannoveranarsto efter Winterwald-Ako, 166 cm hög. Ingen känd stam, men hoppar riktigt bra och verkar vara väldigt okomplicerad!



Har inte gjort så mycket, men har gått nollor 90-1m och hoppad 110-banor på träning.
Ska verkligen bli jätteroligt att rida henne, om jag känner mig själv rätt så lär jag verkligen tycka om henne! Hoppas att hon är lika kul att rida som hon ser ut bara ;)

Film, löshoppning 140:



Film, 90 cm:



Just nu är det inte säkert när hon kommer, men det lär väl bli någon gång framöver. Haha, tjatar på mamma varje dag om den här hästen...
Väldigt roligt ska det bli, så nu får Kerrie sällskap på tävlingsbanorna nästa år :)




Kommentarer
Postat av: Amelia

Vad roligt:D

2011-12-11 @ 10:52:06
URL: http://varmbloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0